O2 2.0 TDI dziwny dzwięk wewnątrz

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kastopb
    Classic
    • 2018
    • 0

    O2 2.0 TDI dziwny dzwięk wewnątrz

    spj, cóż... to w takim razie co teraz: czekać na koniec 2015 r.? czy też w wakacje powalczyć kiedy pustki w salonach?.
    Na placu boju wstępnie: Yaris (1.33/99KM, Ibiza 1.2TSI 90KM jednak FIII 1.2 TSI 90KM). Jakoś w Clio te 0,9 Tce/90KM (wg danych tech nie ma bezp wtrysku?) mnie nie przekonuje..
    Co do Ibizy to w sumie miała już 2 liftingi (premiera w 2008) i obawiam się że np będzie następca...
    Ma ktoś z Was jakieś dośw z tymi autami w silnikach j/w? Bo co do wyposażenia to już inna kwestia...
  • kastopb
    Classic
    • 2014
    • 26

    #2
    O2 2.0 TDI dziwny dzwięk wewnątrz

    Witam,
    Panowie z okolic radia a bliżej okolic schowa wydobywa się w mojej O2 dziwny dzwięk takie stałe cykanie
    zarowno przy odpalonym silniku oraz na samyj zapłonie dziek pozostaje bez zmian
    tutaj możecie to osłuchać


    czy to jest normalne? prosze o opinie użytkowników 2.0 TDI 140KM

    Komentarz

    • 4tech
      RS
      • 2008
      • 4199
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
      • BKD 2.0 TDI 140 KM

      #3
      Prawdopodobnie to klapki przesłon w kanałach powietrza...
      Lub inaczej - silniczki sterujące tymi klapkami
      O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
      Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
      Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

      Komentarz

      • kastopb
        Classic
        • 2014
        • 26

        #4
        Dziwne pytanie czy inni uzytkownicy o2 maja tez takie cos?? Nie ukrywam ze to drazni podczas jazdy bez wlaczonego radia itp.

        Komentarz

        • zadariusz1
          Rider
          • 2011
          • 543
          • Octavia III (5E3)
          • CLHA 1.6 TDI CR 105 KM

          #5
          Mam tak samo też mnie to drażniło,byłem w ASO i TTTM niestety

          Komentarz

          • 4tech
            RS
            • 2008
            • 4199
            • Octavia II combi (1Z5)
            • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
            • BKD 2.0 TDI 140 KM

            #6
            kastopb, mało tego, nie tylko w O2
            O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
            Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
            Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

            Komentarz

            • jcharewicz
              Classic
              • 2012
              • 30

              #7
              mam to samo, dwu-strefowy klimatronik - 2.0 TDI 140km, ja już się przyzwyczaiłem do tego dzwieku:P
              ale jakby okazało się że naprawa jest prosta/tania chętnie się tym zajme.
              2.0 TDI L&K
              1.9 TDI ASV 110 @137/301

              Komentarz

              • ufo
                L&K
                • 2008
                • 1475
                • Octavia III combi (5E5)
                • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                #8
                ja też stawiam na klapkę w kanale powietrza. być może coś się zblokowało i "hebluje" po zębatce.

                Komentarz

                • kastopb
                  Classic
                  • 2014
                  • 26

                  #9
                  Czy ktos to juz kiedys rozbieral? Duzo roboty aby to sprawdzic?

                  Komentarz

                  • 4tech
                    RS
                    • 2008
                    • 4199
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                    • BKD 2.0 TDI 140 KM

                    #10

                    Jest już trochę na ten temat
                    O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                    Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                    Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                    Komentarz

                    • kastopb
                      Classic
                      • 2014
                      • 26

                      #11
                      najprawdopodobniej w tym zakresie może wystarczyć zwykły reset tj.

                      jednoczesne wciśnięcie ECON i nawiewu na przód - przytrzymać kilka sekund na wyświetlaczu wyskoczą różne znaki po zakończeniu procesu pojawią się normalne cyferki

                      ja tak zrobiłem u siebie mam nadzieje, że pomoże
                      tutaj przykład - operacja wygląda tak samo https://www.youtube.com/watch?v=h9lqvjg8wOY

                      Komentarz

                      Pracuję...